Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

maandag 23 april 2012

.....zend Ik ook u....



Ergens in het land
bidt een stille fietser
voor ieder die passeert.
Niemand ziet het
niemand hoort het
maar gedreven
door de woorden:
zend Ik ook u
ziet de fietser
de mens
met biddersogen.

Over heel de wereld
zijn lezers
aangestoken.

Stille fietsers bidden
voor ieder die passeert.
Niemand ziet het
niemand hoort het
maar ergens
op de wereld
is iets moois begonnen.
In Christus' vrijheid voelen
mensen zich gezonden.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Het kunstwerk is van Juane Xue



Geen opmerkingen:

Een reactie posten