Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

woensdag 25 april 2012

Ik ben die Ik ben

Als U met ons bent
alle dagen
en gezegd hebt
Ik ben die Ik ben
en zal zijn
die Ik zijn zal

als U in Uw Woord
ons zoveel kracht
geeft tot geloven

wie zal dan
ons brandend hart
nog kunnen doven?

Coby Poelman-Duisterwinkel

N.a.v. een preek over Exodus 3 : 13 en 14




Ik ben dai Ik ben


As Joe met ons bennen
alle doagen
en zegd hemmen
Ik ben dai Ik ben
en zel weden
dai Ik weden zel

as Joe ien Joen Woord
ons zoveul kracht
geven tot geloven

wel zel den
ons braandereg haart
nog doven?

Coby Poelman-Duisterwinkel

Schreven bie n preek over Exodus 3 : 13 en 14.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten