Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 13 mei 2016

Touwkes tegen ofzakken

Met zien nije korte broek komt er veur mie stoan, n touwke ien haand.
Woar is dit veur vroagt er, ik wait wat er bedould, k haar t al zain.
Das extroa  veur t ofzakken. Kiek, kenst er n strik ien zetten.
As wie korte broeken kopen is er altied hail duudlek.
Ze motten goud strak zitten aans zakken ze of van pottemenee en sleurels.
Hai trekt zien schollers op, weer wat nijs.
Nou, zeg ik, ons klainzeun het ook zukke touwkes  ien zien broekjes.
Hai prurrelt wat en moakt hom uut de vouten.
As ik noar boeten kiek schait ik ien e lach.
Doar lopt er, opa, ien zien nijmoodse broek, net as ons klainzeun met schep ien haand.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten