Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 30 oktober 2015

Onzichtboar



Onze droeveplant is zo gruid, gain mens ken meer zain wat ons huusnummer is. Heulemoal verscholen achter t grode gewas.
Doar haar ik al es wat op vonnen, k haar n droi en n zeuven op de holten bloembak plakt dai op t muurtje der noast stait. Dat ging n pooske goud totdat ciefers deur zunlicht net zo’n kleur kregen as bloembak.
Toen  der weer aanbeld wer om te vroagen wat ons huusnummer was ben k mor es aan t zuiken goan en von ien kaast n kedoverpakken dai om n bos bloemen zeten haar.
k Heb t mooie gifgroene plestiekje om de bloembak op t muurtje pakt. Uut n stuk rooie folie heb ik n droi en n zeuven knipt en met plakband op t groene plestiek plakt.
k Haar t net kloar en ston der es noar te kieken dou postbode der aan fietsen kwam.
Ik legde heur uut woarom ik met alle verstand noar mien iengepakte bloembak ston te kieken.
Ze schoot ien lach, “Prachteg zee ze, hier wor ik nou vrolek van. Ik kiek aigenlek noeit noar huusnummers. k Goa gewoon alle doagen mien ronde doun, ik haar hom nog nait mist, mor dit vien ik ja zo mooi, hahaha” en doar fietste ze hen.
Nou ja, as mien nije huusnummer mensen zo blied moakt is t teminsten nait vergees west.

Coby Poelman - Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten