Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

dinsdag 18 november 2014

NAT


Fietsend door een stille straat
langs een kaal raam
zie ik een jongen,
een laatje in zijn hand,
in zijn andere een kwast.
Hij draagt een shirt met spatten.
In een glimmend tafeltje
gaapt een langwerpig gat.

Het wegdek glimt,
mijn laarzen zijn vol spatten
door een verwaande kwast
die crossend door een plas
mijn beeld verstoort
van die verstilde schilder
met zijn geverfde laatje,
zo’n mooi plaatje!

Coby Poelman-Duisterwinkel


Uit : De voordracht

Foto omslag van Helene Gregoire, ontdekt in Galerie Den Andel
Zij hebben een nieuwe expositie.
Kleurrijke geïnspireerde schilderkunst voor betaalbaar prijzen.
Tijdens deze speciale tentoonstelling die een jubileumjaar afsluit zal Galerie Den Andel als een kerst en Nieuwjaars cadeau voor U de BTW betalen.
Zij hebben van verschillende kunstenaars werken geselecteerd en nodigen u van harte uit deze speciale expositie te bezoeken, vanaf vrijdag 21 november t/m 1 maart 2015. Woensdag – zondag 11.00- 17.00
In Verband Met de kerstdagen en de beurs REALISME Te Amsterdam is de Galerie gesloten van 21 december 2014 t/m 21 januari 2015.
Van harte welkom in galerie Den Andel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten