Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

donderdag 3 september 2015

Geschonken vergeving


Mijn diepste vreugde is
dat Vader mij
van alle schuld bevrijdt,
ik neem en geef de beker door,
gedenk en denk.

Wanneer ik ’t moeilijkst overwin
geef ‘k ook de ander
nieuw begin,
dan spiegelt Zijn genade,
er sprankelt levenszin.

Coby Poelman - Duisterwinkel


Gepubliceerd in de Bijbelse dagboekjes Kruimkens van 's Heeren tafel 2016 en Honigdroppels 2016
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten