Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

woensdag 6 juni 2012

De uutslag



Wachten
kieken noar de klok
iesberen
n blokje om
poesten
oafwezig reageren
tot t uterste
gespannen
nog n keer klikken
op postvak ien
... mail
bonkend haart...
joaoaoaoahhh
ik ben sloagd!

stoul schoeft achteruut
luchtsprong
handen ien de hoogte
stroalend gezicht
oversloande stem:

Moeke, ik heb hem!

Coby Poelman-Duisterwinkel



De uitslag

Wachten
kijken naar de klok
ijsberen
een blokje om
zuchten
afwezig reageren
tot het uiterste
gespannen
nog een keer klikken
op postvak in
mail
bonzend hart…
joepie
ik ben geslaagd!

Een stoel schuift achteruit
juichsprong
handen reiken lucht
stralend gezicht
overslaande stem:

Mam, ik heb hem!

Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten