Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

woensdag 23 mei 2012

Madelief




Als ik je
in het groen zie staan
verheven naar de zon
hoor ik mijn pubermijmering
bij ’t plukken
van de blaadjes
is hij verliefd op mij
is hij het niet

ik zie het kindernageltje
een knoopsgat in het steeltje
het afsteken van wit en geel
in het door zon
verlichte haar
en ruik de geur van toen

en nu
nu zie ik Madelief
die stralend
naar me lacht
haar witte tandjes
zijn als kleine blaadjes
dag Zonnekind
fluister ik zacht.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten