Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

zaterdag 10 maart 2012

Vol van liefde


Zoals een moeder
naar haar zuigeling
kan kijken
in koesterend
gebaar haar lieve
woordjes fluistert

ervaar ik Vaders
mild gelaat
wanneer Hij trouw
in liefde naar mij luistert

terwijl ik met Hem
als een kind
met moeder praat.

Coby Poelman-Duisterwinkel



Vol laifde

Zoas n moeke
noar heur zoegeling
kieken ken,
ien koesterend
geboar heur laive
woordjes fluustert

ervoar ik Voaders
zaacht geloat
wanneer Hai
trouw ien laifde
noar mie luustert

ientied dat ik
met Hom
as n kiend
met moeke proat.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Het kunstwerk is van Dorry van de Winkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten