Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

donderdag 8 maart 2012

Verlost


O Heer, ik ben zo opgelucht
dat U mijn schuld vergaf,
zo kan ik met U verder
en droog mijn tranen af.

Weer onderweg naar Pasen,
ik dwaal nóg wel eens af
maar weet mijn schuld begraven
in Uw verlaten graf.

Coby Poelman-Duisterwinkel




Verlöst

O Heer, ik ben zo oplucht
dat Joe mien schuld
begroaven hemmen ien de Hof
zo ken ik met Joe verder
en dreug mien troanen oaf.

Weer onderweg noar Poasen,
ik dwoal nóg wel es oaf
maar wait mie deur Joe opschoond
in Joen vergevingslot.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Het kunstwerk is van Anco Wigboldus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten