Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

maandag 16 januari 2012

Örgenist vermist

t Wol mor niet lukken
met t örgelspel.
Zien collega zee:
”Ik help die wel”
Onder de preek
toog örgenist Beek
over n uutsleten zerk
noar zien collega s kerk.
Hai speulde t lied,
t nam niet eens zo veul tied
en elk was blied.

Ientussen docht
domenee halfweg preek;
örgenist loat ons
toch niet ien de steek?
Hai kon t niet
hielemoal goed zien,
laste n tussenzang ien
en telde ien zichzelf tot tien.
t Bleef muusstil doar boven.
t Is toch niet te geloven.

Doodgemoedereerd
kwam örgenist retoer.
Vond t hiele kerkvolk
ien rep en roer.
”Wat n kolle drokte zeg,
k was alleen mor even
soamen op weg”.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten