Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

maandag 23 mei 2011

POP en PAP

Ze helpen met de afwas
pratend over pop en pap
maar het is niet
wat ze er vroeger
mee bedoelden,
het heeft te maken
met persoonlijkheid
en plannen,
ontwikkeld als ze zijn.

Ik luister,
zachter in mijn actie
met de pannen,
hoe lang geleden
waren ze nog klein….

Coby Poelman - Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten