Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 27 mei 2011

Mijn "mooi weer" tandarts


Het is weer tijd
de tandarts te bezoeken,
of ik nog voorkeur heb
voor een bepaalde dag,
graag met dít weer
wil ik haar gaan ontmoeten
zeg ik met een brede lach.
Ze gaat zoeken
naar een gaatje,
vult mijn naam daar in.

Twee uur later
zoekt mijn tandarts,
vindt geen gaatjes,
vult niets in.

Zo, dat hebben we weer
mooi achter de rug.
‘k fiets vervuld van vreugde
de lange afstand terug.

Coby Poelman-Duisterwinkel.

Het kunstwerk "Het Zuiderdiep" is van Christiaan Afman.

1 opmerking:

  1. Wat heb je dit leuk geschreven zeg! Dit laat ik aan mijn kinderen lezen in de hoop dat het een stuk gemakkelijker gaat om naar de tandarts toe te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen