Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

dinsdag 16 april 2024

t Golden veurleesbouk


Ik kwam bie kringloop n groot verhoalenbouk tegen van W.G. van de Hulst. Zukken as ze vroeger bie mien vriendinnetje thuus haren. Prachtege verhoalen, ze waarkten op je gemoud. Wat vonden wie die verhoalen mooi. Ik heb onze kiender ook veul veurlezen uut van de Hulstboukjes. Ik mos altied even pauzeren want ik hiel het noeit dreug bie t veurlezen en dat wol ik kiender nait zainloaten. Dus even noar keuken om troanen te dreugen. Mien man haar t vot ien de goaten as ik ienains thee zetten mos of ienschenken mos. Den keek er mie even aan mor doar wer t eerder minder van as beder, en kiender mor wachten met rooie wankjes. Sums gaf ik t bouk den aan mien man want ik kon nait verder lezen, stem ging den zo roar doun en ik dee den of ik lachen mos mor kiender vonden t hailemoal nait om te lachen. Mor mamme kon veul mooier veurlezen as pabbe dus daip zuchten en doar ging t weer n pooske goud.


Natuurlek mos t bouk met. Bie de kassa dreumde ik der al bie vot. Wat zollen de klainkiender smullen van de verhoalen. Mor toen ik der n verhoal uut las om te kieken of t wel geschikt was veur onze moderne klainkiender was ik doar nait zo zeker meer van. Kiender speulen met games op heur mobieltjes en kieken noar netflix noar heule spannende taikenfilms en motten oma uutleggen wat ze zain want oma snapt er gain biet van, al heulemoal nait van de games. Ze drukken op knopkes of t niks is en den zol ik ze veurlezen over een kannetje dai kloeke kloeke kloek dut…

Ik denk dat t toch gain goud idee is. Ik hol het mor bie de boukjes over Borre, dai vienden ze heul mooi. Met weemoud zug ik t mooie grode veurleesbouk ien koamer liggen en zai t ienains ien n hail aander licht.


Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten