Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

dinsdag 23 juni 2015

Even pauze



De kat onder de auto
leeft zijn leven,
ontknijpt zijn ogen
spleetsgewijs
wanneer een schaduw
in zijn warmtebron verschijnt.
Wat zal hij doen
wanneer de motor start?

Ach, ik heb nog geen haast
strijk ik me over ’t hart.

Coby Poelman - Duisterwinkel


Kunstwerk van Christine de Ro

Gedicht gepubliceerd in "Velden vol melodieën" (2016)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten