Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

woensdag 5 september 2012

Ons traauwdag

Vandoag is ons traauwdag
verheugd vang ik dien blik
dai mie omstroalt ien stil ontzag
vandoag is ons traauwdag
mien binnenste ontvolt n vlag
de draikleur opent ien Hai, doe en ik
vandoag is ons traauwdag
verheugd vang ik dien blik!

Coby Poelman-Duisterwinkel



Onze trouwdag

Vandaag is onze trouwdag,
verheugd vang ik je blik
die mij omstraalt in stil ontzag,
vandaag is onze trouwdag.
Mijn binnenste ontvouwt een vlag,
de driekleur opent in Hij, jij en ik,
vandaag is onze trouwdag,
verheugd vang ik je blik!

Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten