Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 11 maart 2011

Kopstubber


Kiek es aan,
ons kat gait zich verstoppen,
verdwient vanmörn
achter kaast.
Zien snorhoaren
vol spinnewebben en motten
verschient er op e taast.

Uutbundeg
heb k hom prezen,
hai het mie weer
n grote dainst bewezen.

Coby Poelman-Duisterwinkel.



Ragebol

Hoera, de kat
gaat zich verstoppen,
verdwijnt vandaag
achter de kast.
Zijn snorharen
vol rag en motten,
verschijnt hij
op de tast.

Uitbundig
heb ik hem geprezen,
hij heeft mij weer
een grote dienst bewezen.

Coby Poelman-Duisterwinkel.


De aquarel is van Christine de Ro, België

Geen opmerkingen:

Een reactie posten