Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

woensdag 3 oktober 2018

Golden mensen

Dai mensen, heul beschaaiden,
dai met n haart van gold,
ze bennen de Lichtbrengers van nou,
stoan kloar veur jong en old.
Ze vienden t vanzulfsprekend
wat zai veur aanderen doun,
de zörg dai ze elk geven
gewoon, uut goud fatsoun.
Dai mensen, heul beschaaiden,
dai met n haart van gold
verdaainen wel es een schollerklop,
t is onbetoalboar volk!

Mag ik vandoag es aandacht
veur dizze golden mensen
dai altied gewoon kloarstoan,
aandern zo groag verwennen?
Ik vien joe echte kanjers
as joe der toch nait waren
wel broacht er den vandoag het licht
bie wel t zo donker was?

Doe, laaiverd, zo beschaaiden,
doe met een haart van gold,
ik zet die groag es flink ien t licht
omdat ik van die hol.
 
Coby Poelman - Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten