Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

donderdag 16 mei 2019

De positieve kant

In het midden van de pijn
klinkt een positief advies,
probeer toch wat te wandelen
of stukjes op de fiets.

Het brengt me weer naar buiten,
leidt af van negatief,
geeft andere gedachten,
opent weer perspectief.

De stilte rond de middag
stemt vredig en bedaart,
ik zie de grapjes in de tuin,
Gods paradijs op aard.

Veelkleurig kijkt het groen me aan;
heb je nu oog voor ons?
De positieve kant van pijn,
er wortelt iets gezonds.

Coby Poelman - Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten