Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

donderdag 19 april 2018

Het taske


Het taske aan de kapstok
dat ik veur n bruloft kocht,
ain met gekleurde spaigeltjes
het mie herinnerns brocht.
Mien klainzeuntje van anderhaalf
laip der as n paauw mit rond.
Hai oogste n hailebaarg bekieks
op n duur zat er op grond.
Zoas er met zien vingertjes
de spaigeltjes bekneep,
het taske om zien aarmke
langs bruloftsgasten zweek,
en op zien hurkjes tussen t publiek
aan ain stuk deur het dicht en open dee,
ik zai weer hou der bie mie kwaam,
knoestje open ien t schemerlicht,
doar schenen boven halve spaigeltjes
zien vroagoogjes mie ien t gezicht.

Wat haren wie een plezaaier,
mien klainzeuntje en ik
met n taske van de kringloop
wat waren wie ien ons schik.

Coby Poelman - Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten