Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

zondag 29 maart 2015

Martinikerkgeluud




 Ien t mörnlicht van de veurjoarszun
torent er boven Grunnen uut,
klokken roupen t vertraauwd geluud
van zundagsnuigen en nij begun.

Örgel speult boven echo’s van Zien Woord,
De olle grieze wait wat er bewoart.  

Coby Poelman - Duisterwinkel

2 opmerkingen:

  1. Prachtig Coby.

    Gisteren een programma gezien over Groningen, de Van Rossems waren hier op bezoek.

    Zag ook deze mooie kerk.

    Groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te lezen Hilly, ik zag dat programma ook, dat is de kerk waar wij zondags de diensten bezoeken.

      Verwijderen