Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 27 maart 2015

Vergeten lunchpakket

Je zwaait hem uit
en komt de keuken in,
één oogopslag
knoopt je maag,
je baalt,
voor niets gesmeerd,
zal hij gealarmeerd
nog even keren?

De tijd verstrijkt,
de knoop verschuift
als hij zíjn maag bereikt.

Coby Poelman - Duisterwinkel


Ien t Grunnens




Stoet vergeten

Ik zwaai hom uut,
kom weer ien keuken,
ain oogopslag
knupt mie de moag,
veur niks
heb k stoan te smeren,
k vlaig nog noar achterdeur
hai is houk al om
zol er zien fiets nog keren?

De tied verstriekt,
de knup verschoeft
as er zíen moag beriekt.

Coby Poelman - Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten