Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

dinsdag 25 januari 2011

Snelwegmuziek


Een bus rijdt ons voorbij.
“Laat u bussen” lezen wij.
“Ik laat me zingen” zei ooit prins Claus.
Prinsen bussen in koningsblauw,
bussen zingen op asfaltgrauw,
een vrachtwagen toont van ver het publiek:
C’est le beton qui fait la musique!

Coby Poelman-Duisterwinkel

2 opmerkingen:

  1. Dag Coby,
    Wat een leuk gedicht. Ik wil het graag overnemen op mijn website www.markdeckers.net Kun je daarvoor toestemming geven met verwijzing naar je blog? Bereikbaar via mark.deckers-at-obd.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Mark,
    Dank voor je positieve reaktie, leuk!
    Ik heb je inmiddels een mailtje gestuurd.
    Veel succes ermee!
    Hartelijke groet van Coby.

    BeantwoordenVerwijderen