Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

maandag 2 mei 2016

Stille moederdag

Op deze stille moederdag
denk ik aan al Uw kinderen
van wie de moeder niet meer is,
vandaag een dag is van gemis.

Geef Heer dat juist op deze dag
Uw liefde hen omringen mag.

Coby Poelman-Duisterwinkel



Stille moekedag

Op dizze stille moekedag
denk ik aan aal Joen Kiender
van wel moeke der nait meer is,
vandoag n dag is van gemis.

Geef Heer dat juust op dizze dag
Joen laifde om heur tou weden mag.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten