Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

donderdag 26 januari 2012

Rookpauze

Marius van Dokkum ©2005 Art Revisited, Tolbert

Soms ben je blij dat je niet rookt
maar zie je die collega’s op een kluitje
genieten van hun rokersuitje
denk je wie is nu beter af
ik werk me dood als ik niet paf.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Het kunstwerk "Roken op het toilet" is van Marius van Dokkum


Uit: "Strijklicht van violen"



Geen opmerkingen:

Een reactie posten