Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog.
U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam.
Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen met eigen geschreven gedichten en een verhaal.
Mijn boeken zijn verkrijgbaar via mijn mailadres en te leen in de bibliotheek.
Er is ook nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

dinsdag 19 december 2017

Vorstelijk bekleed

Kijk toch eens,
neem even tijd,
die boom
in al haar soberheid,
zo ongewoon,
hemelsschoon
is zij berijpt

alsof zij wijst
op Wie haar kleedt
met zoveel zuiverheid.

Coby Poelman-Duisterwinkel


Gepubliceerd in de bundel "Verrassend uitzicht" (2013)


2 opmerkingen:

  1. Kwam even op je blog kijken Coby en vind dit gedicht heel erg mooi.

    Wens je mooie feestdagen en goed begin van het Nieuwe jaar. Groetjes Tine

    Ps Heb je de S niet gezet bij de instellingen (https) want krijg onveilig te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Tine, leuk dat je kwam lezen! Graag wens ik jou ook fijne feestdagen en een goede jaarwisselingen de beste wensen voor 2018. Op je PS kan ik antwoorden dat bij mijn instellingen de S is toegevoegd maar ik denk dat je via een verouderde link op mijn blog kwam. Bij mijn instellingen staat nl. het volgende: Je HTTPS-instellingen zijn gewijzigd. Alle bezoekers kunnen je blog nu bekijken via een versleutelde verbinding door naar https://dichteningroningen.blogspot.com te gaan. Bestaande links en bladwijzers naar je blog blijven gewoon werken.

      Verwijderen